پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182790
رونمايي از تنديس کنگره شهداء استان چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1394/06/12 10:51:21
نمایش : 1491
تنديس نخستين کنگره سرداران و دو هزار و ۴۰۰ شهيد چهارمحال و بختياري رونمايي شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار جهانبين نيوز ؛تنديس کنگره ملي شهداء استان چهارمحال و بختياري با حضور مربيان شجره طيبه صالحين بسيج در دفتر نماينده ولي فقيه در استان رونمايي شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام در اين مراسم گفت: برگزاري نخستين کنگره سرداران و دو هزار و ۴۰۰ شهيد چهارمحال و بختياري در سال جاري يکي از مهم‌ترين رويدادهاي فرهنگي استان در راستاي ارج نهادن به مقام شامخ شهدا است.

وي افزود: شهداي دوران دفاع مقدس به ويژه شهداي استان چهارمحال و بختياري نماد وفاداري ملت ايران به نظام اسلامي هستند و امنيت و ثبات امروز ايران اسلامي در سايه ايثار و از خودگذشتگي شهدابه وجود آمده است.

فرمانده سپاه قمر بني هاشم عليه السلام همچنين از آماده شدن طومار چندصدمتري ولايت‌مداري مردم استان، شجره‌نامه شهدا و کتابت ريزترين قرآن نيز خبر داد و گفت: اين آثار به همراه کتب تهيه شده از زندگاني شهداي استان، در روز ديدار اعضاي ستاد کنگره با رهبر معظم انقلاب اسلامي، تقديم ايشان مي شود.

وي، با تقدير از همکاري و همدلي دستگاه هاي مختلف در راستاي برگزاري کنگره ملي سرداران و شهداي استان، افزود: لازم است با تلاش مضاعف سعي در بهتر برگزاري اين مراسم داشته باشيم و بکوشيم کنگره‌اي در شان شهدا برگزار کنيم.

در اين مراسم از تنديس کنگره ملي شهداي استان چهارمحال و بختياري رونمايي شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html